روش های ارسال

 

 

ارسال توسط پست پیشتاز

 

پست پیشتاز

ارسال مرسوله توسط پست پیشتاز تا سقف 25 کیلوگرم و 120 سانتی متر طول بوده و تعرفه های پستی بر اساس تعرفه های ارائه شده توسط شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به صورت خودکار محاسبه می گردد.

برای ارسال سبد توسط پست پیشتاز بهتر است به چند نکته توجه داشته باشید :

  1. تحویل بسته به پست توسط بازرگانی صحت بخش انجام شده و سلامت محصول پیش از ارسال بررسی می گردد.
  2. تمامی تعرفه ها بر اساس نرخ اعلام شده توسط شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران محاسبه شده و بازرگانی صحت بخش هیچگونه دخل و تصرفی در نرخ اعلامی ندارد.
  3. مرسولات پستی در شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تا سقف وزن 20 کیلوگرم و طول 120 سانتی متر پذیرفته می شوند؛ لذا جهت ارسال کالاهایی مانند سپر که طولی بیشتر از 120 سانتی متر دارند بهتر است از روش های ارسال باربری و یا تیپاکس بهره مند شوید.
  4. در صورت عدم حضور تحویل گیرنده و مرجوعی مرسوله به فرستنده، مشتری موظف است با هماهنگی بازرگانی صحت بخش نسبت به درخواست ارسال مجدد کالا و پرداخت مجدد هزینۀ ارسال اقدام نماید.
  5. به منظور سهولت در ارسال سبد های خرید و جلوگیری از آسیب به کالای ارسال شده بر اثر سنگینی بسته ها، ممکن است یک سبد در قالب یک یا چند بسته ارسال شود و در صورت وجود ما به التفاوت در هزینه ارسال، کلیه مسئولیت مالی به عهدۀ بازرگانی صحت بخش می باشد.

 

ارسال توسط باربری

 

باربری

ارسال سبد های خرید به مجموعه پذیرنده با بسته بندی رایگان و هزینه ثابت ارسال درون شهری (از مرکز پخش به باربری) معادل 50.000 تومان می باشد و هزینه ارسال به شهر تحویل گیرنده به صورت پس کرایه بوده و بازرگانی صحت بخش هیچگونه دخل و تصرف و مسئولیتی در قبال این نرخنامه ندارد.

مجموعه های باربری که سبد های کالا توسط آن ها ارسال می شوند بهترین مجموعه ها از نظر کیفیت، قیمت و دقت بوده و در صورت بروز مشکل در ارسال سبد، بازرگانی صحت بخش نهایت همکاری را جهت رفاه مشتریان به عمل می آورد.

تحویل مرسوله در شهر مقصد در محل پردازش مرسولات باربری بوده و در صورت تمایل گیرنده به تحویل مرسوله در محل، با هماهنگی با باربری و پرداخت کرایۀ درون شهری بر اساس نرخ مجموعه باربری با مسئولیت و هماهنگی مجموعه باربری و مشتری انجام می پذیرد.

مشتریان گرامی به این نکته توجه داشته باشند که با توجه به محدودیت پذیرش مرسولات به طول 120 سانتی متر و 20 کیلوگرم توسط شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و همچنین پذیرش مرسولات در مجموعه تیپاکس با محاسبه نرخ به صورت وزنی/حجمی، ارسال کالاهای سنگین و حجیم توسط باربری می تواند انتخابی مقرون به صرفه، اما با تأخیر در تحویل باشد.

 

ارسال توسط تیپاکس

 

تیپاکس

ارسال سبد کالا به مرکز پذیرش تیپاکس به صورت رایگان و به عهدۀ بازرگانی صحت بخش بوده و حدالمقدور بسته بندی مرسولات جهت صرفه اقتصادی توسط فرستنده انجام می پذیرد. سلامت مرسولات پیش از ارسال توسط بازرگانی صحت بخش بررسی شده و پس از ارسال بسته، کد رهگیری برای گیرنده ارسال می گردد.

پذیرش مرسولات در مجموعه تیپاکس بدون محدودیت وزن و حجم می باشد اما تعرفه های ارسال توسط تیپاکس به صورت وزنی/حجمی محاسبه می گردد که با این صورت ممکن است در صورت وجود مرسولات سنگین و حجیم هزینۀ بالایی به همراه داشته باشد.

تحویل بسته در محل سکونت گیرنده توسط مجموعۀ تیپاکس انجام شده و بهاء آن به صورت "پس کرایه" می باشد.

مدیر ۱۴۰۲/۰۱/۱۴

نظرات

چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

پیام خود را بگذارید