معرفی شرکت سرو صنعت سپاهان

شرکت سرو صنعت سپاهان با بیش از 19 سال سابقه مداوم در تولید به عنوان اولین تولیدکننده همزمان قطعات پلیمری ، کامپوزیتی و فلزی بدنه خودرو در ایران، فعالیت خود را از سال 1382 در سایت شماره یک، واقع در شهرک صنعتی سجزی اصفهان در مساحتی بالغ بر 50٫000  مترمربع با تولید قطعات پلیمری آغاز نمود و در سال های بعد با راه اندازی خطوط رنگ قطعات پلیمری و فلزی ، خطوط تولید قطعات کامپوزیتی و فلزی و تاسیس خط تولید انواع کامپاندهای مهندسی مصرفی شرکت در سایت شماره دو اصفهان، فعالیت خود را در حوزه تولید بیش از250 نوع انواع قطعات بدنه خودرو افزایش داده و به اولین تولیدکننده همزمان قطعات پلیمری ، کامپوزیتی و فلزی بدنه خودرو در ایران تبدیل گشت. این شرکت به منظور تامین هر چه سریعتر انواع قطعات مورد نیاز شرکت های خودروسازی، سایت شماره سه خود را در زمینی به مساحت 34٫000 مترمربع در شهرک صنعتی پرند تهران تاسیس نمودکه در فاز اول 6٫500 مترمربع آن عملیاتی و در طرح توسعه، فاز دوم این سایت به مساحت 40٫000 مترمربع در حال اجرا می باشد.

شرکت سرو صنعت سپاهان همچنین در سال 1392موفق به اخذ گواهینامه های ISOTS/16949 و گرید B  شرکت ساپکو  و در سال 1395 موفق به دریافت گواهینامه IATF 16949 گشت.

بازرکانی صحت بخش، نمایندۀ رسمی شرکت سرو صنعت سپاهان ارائه دهندۀ محصولات این مجموعه می باشد. شما می توانید محصولات شرکت سرو صنعت سپاهان را از فروشگاه اینترنتی صحت بخش با رنگ کوره ای الکترو استاتیک تهیه فرمائید.

مشاهده محصولات

مدیر ۱۴۰۲/۰۱/۱۴

نظرات

چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

پیام خود را بگذارید