واردات 1500 دستگاه نیسان با نامی خودرو؛ چهارمدل در انتظار ورود به کشور

از ابتدای مطرح شدن بحث واردات خودرو، بسیاری از کارشناسان و مصرف‌کنندگان در مورد ورود برندهای معتبر خودرویی به بازار ایران شک داشتند. با این حال شرکت‌هایی همچون نامی خودرو، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا محصولات اقتصادی و میان‌رده برندهای معتبر نظیر خودروهای نیسان را به دست مشتریان ایرانی برسانند و در این راستا حالا مدیران این شرکت از عرضه 1500 دستگاه نیسان در قالب چهار مدل تا پایان سال خبر می دهند.

مدیر عامل شرکت نامی خودرو در پایان هفته دوم آبان ماه، یک نشست خبری را با رسانه‌ها برگزار کرد. در جریان این نشست خبری آقای سید رضا فاطمی‌فرد مدیرعامل نامی خودرو به تشریح برنامه‌های شرکت خود پرداخت. به گفته او ثبت سفارش خودروهای نیسان انجام شده است و نمونه‌های اولیه این خودروها در خاک ایران هستند. این خودروها به زودی در شوروم‌های نامی خودرو حاضر خواهند شد تا علاقمندان بتوانند با آن‌ها آشنا شوند.

 

زمان ورود خودروهای نیسان در ایران

البته باید خاطرنشان کرد تا رسیدن محصولات نیسان به ایران زمان زیادی باقی مانده است، چرا که این خودروها هم‌اکنون در حال بارگیری از مبدا هستند. فرآیند تخصیص ارز نیز به کندی صورت می‌گیرد. بر اساس قوانین کشور، شرکت واردکننده حداکثر تا 3 ماه پس از دریافت ارز فرصت دارد تا خودروها را وارد کشور کند. مدل‌های نیسان سیلفی، نیسان ورسا، نیسان جوک، نیسان سنترا ،نیسان ایکس تریل و نیسان قشقایی از شانس ورود به بازار ایران برخوردار هستند. برخی از این خودروها در حال حاضر به گمرکات ایران رسیده‌اند و به زودی از بنادر ترخیص خواهند شد.

 

مطابق پیش‌بینی‌های اولیه، تا پایان سال جاری 1500 دستگاه از خودروهای نیسان وارد بازار ایران خواهند شد. نامی خودرو نیز هم‌اکنون در هفت شهر بزرگ کشور نمایندگی دارد و محصولات خود را در این نمایندگی‌ها به معرض نمایش عموم خواهد گذاشت. شرکت نامی‌خودرو نمایندگی فروش و خدمات خودروهای نیسان را برای بازار ایران از یکی از کشورهای منطقه خاورمیانه دریافت کرده است. بنابراین می‌توان این شرکت را نمایندگی رسمی نیسان در ایران قلمداد کرد.

منبع : دیجیاتو

مدیر ۱۴۰۲/۰۸/۱۴

نظرات

چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

پیام خود را بگذارید