پلاک رند خودرو فروشی می‌شود؛ پیشنهاد پلیس راهور به دولت

سردار «سید کمال هادیانفر»، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، در گفت‌وگو با تسنیم گفت: «از نظر پلیس، «پلاک رند» پلاکی است که همه اعداد و یا 4 یا 5 رقم آن تکراری باشد. هم‌اکنون 4.5 میلیون پلاک رُند وجود دارد که پلیس همه آن‌ها را توقیف کرده است.»

وی در ادامه افزود: «دلیل توقیف پلاک‌های رُند جلوگیری از خرید و فروش آن‌ها بوده است. البته به دولت پیشنهاد داده‌ایم که امکان فروش آن‌ها مانند شماره تلفن‌های رُند فراهم شود تا افرادی که تمایل دارند، با پرداخت هزینه صاحب این پلاک‌ها شوند.»

او درباره تلاش پلیس برای جلوگیری از رند شدن پلاک‌ها گفت: «ما می‌توانیم جلوی تکرار یک یا دو عدد را بگیریم اما بیشتر از این امکانش وجود ندارد، چون عدد کم می‌آید و شماره‌گذاری خودرو به مشکل می‌خورد.»

هادیانفر درباره انتشار تصاویر برخی خودروهای لاکچری با پلاک‌های رند در فضای مجازی گفت: «این عکس‌ها فتوشاپ شده‌اند؛ به‌عنوان مثال به‌تازگی عکس یک پورشه با پلاک رُند در فضای مجازی منتشر شده که بعد از بررسی مشخص شد دارای پلاک دیگری بوده و این عکس ساختگی است.»

 

استقبال احتمالی مشتریان از فروش پلاک رند خودرو

انتظار داریم تا طرح فروش پلاک رند در صورت اجرا، مورد استقبال گسترده مشتریان قرار گیرد. بسیاری از مشتریان به در اختیار داشتن خودرویی با پلاک رند علاقه‌مند هستند. علاوه‌براین، برنامه فروش پلاک در بسیاری از نقاط جهان اجرا می‌شود. نمونه این پلاک‌ها را می‌توانید در خودروهای داخلی ببینید، خودروهایی که پلاک امارات متحده عربی، کویت یا یکی از ایالت‌های آمریکا را برای اتومبیل خود خریداری کرده‌اند.

درحال‌حاضر هزینه تعویض پلاک خودرو حدود 373 هزار تومان است. بااین‌حال درصورت فروشی‌شدن پلاک‌های رند، این هزینه افزایش خواهد یافت. همچنین در مورد برخی پلاک‌ها با اعداد بسیار رند، امکان برگزاری مزایده نیز وجود دارد چرا که تقاضا برای خرید این پلاک‌ها گسترده خواهد بود. اخبار تکمیلی پیرامون موضوع فروش پلاک رند در آینده منتشر خواهند شد.

مدیر ۱۴۰۲/۰۹/۱۴

نظرات

چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

پیام خود را بگذارید