قیمت خودروهای وارداتی کرمان موتور اعلام شد؛ محصولات هیوندای به‌زودی در بازار

پس از اعلام قیمت خودروهای وارداتی و مونتاژی جدید توسط شورای رقابت، شرکت‌های واردکننده و عرضه کننده خودروها نیز قیمت تمام شده این محصولات را اعلام کردند. از جمله محصولات جدید بازار ایران، می‌توان به خودروهای هیوندای اشاره کرد. این خودروها توسط شرکت KTL که زیرمجموعه کرمان موتور است به بازار کشورمان عرضه می‌شوند.

در لیست قیمت خودروهای وارداتی کرمان موتور، جایگاه ارزان‌ترین محصول به هیوندای اکسنت اختصاص می‌یابد. این خودرو یک سدان کامپکت است که با قیمت تمام شده یک میلیارد و 865 میلیون تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. بنابراین اکسنت رقیب گران‌تر سدان‌های مونتاژی نظیر آریزو 6 پرو، بهمن ریسپکت پرایم و کی ام سی J7 در بازار ما خواهد بود. همچنین کیا ریو در صورت واردات توسط کوشا خودرو به رقابت با اکسنت خواهد پرداخت.

 

قیمت خودروهای وارداتی دیگر و رقبای آن‌ها

دومین خودرو در لیست قیمت محصولات هیوندای، سدان کوچک و میان‌رده این برند یعنی هیوندای الانترا است. قیمت هیوندای الانترا از سوی کرمان موتور دو میلیارد و 200 میلیون تومان تعیین شده است. بنابراین الانترا فعالیت خود را با قیمتی آغاز کرده است که اندکی از قیمت تویوتا کرولا 2023 بیشتر است. دیگر رقیب این خودرو کیا سراتو کوشا خودرو خواهد بود که البته قیمت آن هنوز نامشخص است. دانگ فنگ شاین مکس که سدان وارداتی ایران خودرو است نیز به عنوان رقیب دیگری برای هیوندای الانترا قلمداد می‌شود.

در نهایت سومین محصول وارداتی از برند هیوندای که قیمت آن مشخص شده، هیوندای توسان است. این کراس‌اوور کوچک با قیمت دو میلیارد و 450 میلیون تومان به بازار ما عرضه خواهد شد. بنابراین قیمت هیوندای توسان برای مصرف‌کننده ایرانی، حدود یک میلیارد تومان از قیمت رقبای مونتاژی آن گران‌تر خواهد بود. تنها رقیب جدی هیوندای توسان تا به حال، کیا اسپورتیج است که توسط کوشا خودرو به بازار عرضه خواهد شد. البته رقبای دیگری نیز برای این خودرو در بین گزینه‌های وارداتی حضور دارند. از جمله این رقبا می‌توان به جتا VS5 و جتا VS7 اشاره کرد.

منبع : دیجیاتو

مدیر ۱۴۰۲/۰۸/۲۷

نظرات

چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

پیام خود را بگذارید